V tomto článku se dočtete:
Následující odstavce popisují funkce a omezení, která se vztahují na účty s aktivním předplatným iPrima bez reklam, příp. dřívějším balíčkem Prima PLAY Premium a na všechny neplacené účty při přehrávání titulů z Videopůjčovny.
Níže popsané funkce mají za cíl přinést vám kontrolu nad vaším účtem iPrima a ochránit jej před zneužitím.
Co je to "zařízení"?
Zařízením je myšleno každé jednotlivé digitální zařízení, na kterém jste přihlášen/a ke svému placenému účtu iPrima a přehráváte na něm videa z archivu iPrima.
Může se jednat o webové prohlížeče (pro stolní počítače i mobilní zařízení), mobilní aplikace iPrima nebo HbbTV aplikace iPrima.
Pro lepší představu jsou to např.:
- prohlížeč Chrome, Firefox nebo další na PC s Windows
- prohlížeč Safari nebo jiný na zařízení Mac
- prohlížeč Opera nebo jiný v mobilním telefonu
- aplikace iPrima v mobilu či tabletu
- Aplikace iPrima v HbbTV (červené tlačítko) v chytrém televizoru
Poznámka: Jako samostatná zařízení se projevují i dva (či více) webových prohlížečů používaných na jednom PC (Mac), nebo mobilním zařízení. Doporučujeme proto používat pokud možno vždy jen jeden prohlížeč.
Jak probíhá registrace zařízení
Registrace zařízení na webových stránkách
Registrace nového zařízení probíhá automaticky při prvním spuštění videa na novém zařízení, na kterém se přihlásíte ke svému účtu iPrima.
Registrace zařízení v aplikacích (mobilní aplikace a HbbTV aplikace pro chytré TV)
Registrace nového zařízení probíhá automaticky při prvním přihlášení se svým uživatelským účtem do aplikace.
Pokud na svém účtu nemáte volné pozice pro registraci nového zařízení, budete nejdříve vyzván/a k odstranění jiného, dříve registrovaného zařízení. Teprve po jeho odstranění může být nové zařízení zaregistrováno.
Pojmenování zařízení
V závislosti na typu nového zařízení se může při registraci nového zařízení zobrazit dialog pro pojmenování nového zařízení. V jiných případech, např. u mobilní aplikace iPrima, dojde k registraci zařízení "na pozadí" bez nutnosti zařízení pojmenovat (zařízení je zaregistrováno pod systémovým názvem vašeho zařízení).
Pojmenování zařízení vám umožní lepší orientaci v vašich registrovaných zařízeních později.
Správa zařízení - mazání zařízení
Spravovat svá registrovaná zařízení můžete
- na webové stránce iPrima.cz v uživatelském profilu, v záložce Správa zařízení
- v mobilní aplikaci iPrima v záložce Správa zařízení v Nastavení
- v HbbTV aplikaci iPrima v záložce Správa zařízení v Nastavení
Správa zařízení umožňuje:
- přehled o všech vašich registrovaných zařízení a jejich názvech
- přehled o datu registrace zařízení a datu posledního použití zařízení (tj. kdy bylo na tomto zařízení naposledy přehráváno video)
- přehled o počtu volných pozic pro zařízení
- smazání zaregistrovaných zařízení
Bezpečnostní limity
Používání registrovaných zařízení je ošetřeno bezpečnostními limity.
Limit pozic pro zařízení
Celkem máte na svém účtu k dispozici 5 volných pozic, které mohou být v jednu chvíli obsazeny vašimi zařízeními a se kterými můžete na svém placeném účtu iPrima přehrávat videa bez reklam.
Limit změn zařízení
Pokud máte všechny pozice pro zařízení na svém účtu obsazené, je možné dříve registrované zařízení kdykoliv odebrat (smazat) a nahradit ho novým zařízením.
Počet takto provedených změn je omezen na 20 za měsíc.
Po dosažení tohoto limitu je pak pro HbbTV aplikaci (TV zařízení) povolena navíc 1 změna zařízení denně.
Limit pro souběžné přehrávání videí na více zařízeních
Pokud jste se svým účtem přihlášeni na více zařízeních pro přehrávání videa (máte více zaregistrovaných zařízení), je možné přehrávat videa v jeden moment současně pouze na dvou takových zařízeních.
Pokud spustíte přehrávání videa na třetím zařízení, bude jedno z předchozích přehrávání po chvíli automaticky zastaveno a nebude je možné jej znovu spustit. Pokud chcete pokračovat v přehrávání na původním zařízení, je třeba nově spuštěné přehrávání nejdříve ukončit.
Komentáře
0 komentářů
K článku není možné přidávat komentáře.