Nápověda prima+

Ztratil/a jsem e-mail ke svém účtu prima+. Jak ho můžu zjistit?

Pokud máte potíže s e-mailovou adresou k vašemu účtu prima+, následující návody by vám mohly pomoct problém vyřešit.

Pokud jste zapomněli, jaký e-mail na prima+ používáte

Pokud vlastníte větší množství e-mailových adres a nepamatujete si, kterou používáte na prima+, pak tyto kroky by vám mohly pomoci adresu najít.

  1. Otevřete svou e-mailovou aplikaci (např. Microsoft Outlook, Apple Email, Gmail, apod.)
  2. Najděte pole pro vyhledání pošty a zadejte výraz “registrace prima+”, nebo “iprima registrace”, nebo jen “iprima”
  3. Pokud se vám na některý z uvedených výrazů podařilo vyhledat aspoň jednu zprávu, rozklikněte ji. Adresát (e-mailová adresa) této zprávy, je pravděpodobně e-mail, který potřebujete k přihlášení na prima+. Adresu najdete v poli “Komu” v záhlaví zprávy, nebo také v patičce na konci zprávy. 
Poznámka: pokud vám vyhledávání vrátilo větší množství zpráv, zkuste si je projít všechny - je možné, že na prima+ máte založeno více uživatelských účtů.
Poznámka: tento postup je vhodný pouze pro případ, kdy e-mailovou aplikaci používáte pro více než jednu e-mailovou adresu. Pokud používáte pouze jednu e-mailovou adresu, pak tímto postupem najdete vždy jednu a tutéž e-mailovu adresu.

Pokud jste ztratili přístup ke svému e-mailovému účtu

Pokud jste svůj účet prima+ registrovali na e-mailovou adresu, ke které jste ztratili přístup, pak postupujte následovně.

Pokud jste zapomněli přístupové údaje ke svému e-mailovému účtu

Pokud si nepamatujete přístupové údaje ke svému e-mailovému účtu, je třeba postupovat podle instrukcí vašeho poskytovatele e-mailového účtu (ESP) pro obnovení přístupu.

Příklady postupů u některých ESP:

Pokud používáte firemní e-mail (např. vašeho zaměstnavatele), pak je nutné kontaktovat administrátora firemního e-mailu (IT oddělení).

Pokud jste trvale ztratili přístup ke svému e-mailovému účtu

Pokud jste ztratili přístup ke svému e-mailovému účtu trvale, např. z důvodu úplného zrušení e-mailové schránky, pak si budete na prima+ muset založit nový uživatelský účet podle tohoto postupu.

Pokud na svému původním účtu prima+ máte aktivní předplatné

Prosím, kontaktujte naší zákaznickou podporu. Pro ověření bude třeba, abyste měli připravené své platební údaje, tj. alespoň:

  • e-mailovou adresu, na kterou byl původní účet registrován, pokud si ho pamatujete
  • údaje o platbách
    • prvních šest a poslední čtyři čísla na platební kartě, pomocí které je hrazeno vaše předplatné, nebo
    • e-mailovou adresu vašeho účtu PayPal, ze kterého je hrazeno vaše předplatné, nebo
    • potvrzení o platbě od poskytovatele plateb (GoPay, nebo PayPal)

Byl pro vás tento článek užitečný?

Počet uživatelů, kteří toto označili za užitečné: 1 z 7

Máte další otázky? Odeslat požadavek