Pokud máte potíže s e-mailovou adresou k vašemu účtu prima+, následující návody by vám mohly pomoct problém vyřešit.
Pokud jste zapomněli, jaký e-mail na prima+ používáte
Pokud vlastníte větší množství e-mailových adres a nepamatujete si, kterou používáte na prima+, pak tyto kroky by vám mohly pomoci adresu najít.
- Otevřete svou e-mailovou aplikaci (např. Microsoft Outlook, Apple Email, Gmail, apod.)
- Najděte pole pro vyhledání pošty a zadejte výraz “registrace prima+”, nebo “iprima registrace”, nebo jen “iprima”
- Pokud se vám na některý z uvedených výrazů podařilo vyhledat aspoň jednu zprávu, rozklikněte ji. Adresát (e-mailová adresa) této zprávy, je pravděpodobně e-mail, který potřebujete k přihlášení na prima+. Adresu najdete v poli “Komu” v záhlaví zprávy, nebo také v patičce na konci zprávy.
Poznámka: pokud vám vyhledávání vrátilo větší množství zpráv, zkuste si je projít všechny - je možné, že na prima+ máte založeno více uživatelských účtů. |
Poznámka: tento postup je vhodný pouze pro případ, kdy e-mailovou aplikaci používáte pro více než jednu e-mailovou adresu. Pokud používáte pouze jednu e-mailovou adresu, pak tímto postupem najdete vždy jednu a tutéž e-mailovu adresu. |
Pokud jste ztratili přístup ke svému e-mailovému účtu
Pokud jste svůj účet prima+ registrovali na e-mailovou adresu, ke které jste ztratili přístup, pak postupujte následovně.
Pokud jste zapomněli přístupové údaje ke svému e-mailovému účtu
Pokud si nepamatujete přístupové údaje ke svému e-mailovému účtu, je třeba postupovat podle instrukcí vašeho poskytovatele e-mailového účtu (ESP) pro obnovení přístupu.
Příklady postupů u některých ESP:
- Seznam.cz - Obnova hesla
- Gmail (Google.com) - Změna a resetování hesla
- Microsoft - Přenastavení zapomenutého hesla k účtu Microsoft
Pokud používáte firemní e-mail (např. vašeho zaměstnavatele), pak je nutné kontaktovat administrátora firemního e-mailu (IT oddělení).
Pokud jste trvale ztratili přístup ke svému e-mailovému účtu
Pokud jste ztratili přístup ke svému e-mailovému účtu trvale, např. z důvodu úplného zrušení e-mailové schránky, pak si budete na prima+ muset založit nový uživatelský účet podle tohoto postupu.
Pokud na svému původním účtu prima+ máte aktivní předplatné
Prosím, kontaktujte naší zákaznickou podporu. Pro ověření bude třeba, abyste měli připravené své platební údaje, tj. alespoň:
- e-mailovou adresu, na kterou byl původní účet registrován, pokud si ho pamatujete
- údaje o platbách
- prvních šest a poslední čtyři čísla na platební kartě, pomocí které je hrazeno vaše předplatné, nebo
- e-mailovou adresu vašeho účtu PayPal, ze kterého je hrazeno vaše předplatné, nebo
- potvrzení o platbě od poskytovatele plateb (GoPay, nebo PayPal)