V tomto článku se dočtete:
K nutnosti opakovaně registrovat stejné zařízení ke svému účtu může dojít v těchto případech:
1. Na svém počítači máte nainstalovaný program pro promazávání tzv. cookies z webového prohlížeče. Promazáním cookies může dojít k odhlášení z vašeho uživatelského účtu a také ztrátě informace o zaregistrovaném zařízení.
Možné řešení: Deaktivujte nebo odinstalujte ze svého počítače software pro promazávání cookies z webových prohlížečů
2. Na pozadí, tj. aniž byste to postřehl/a, dojde k aktualizaci webového prohlížeče na novou verzi, kterou služba nedokáže identifikovat jako původně registrované zařízení. Chování na mobilních zařízeních a tabletech je v tomto ohledu obdobné.
Možné řešení: V současnosti nemá uspokojivé řešení
3. Používáte pro přehrávání videí HbbTV aplikaci iPrima pro chytré televize, ale váš televizor neumí zachovat přihlášení k vašemu uživatelskému účtu. Více v článku Problémy s přihlášením k iPrima účtu v HbbTV
Možné řešení: Pokuste se v nastavení vašeho TV ověřit, zda nemá funkci Povolit / Zakázat ukládání cookies; doporučujeme prohlédnout menu v TV a hledat nastavení typu “Zabezpečení”, “Bezpečnostní nastavení, nebo "Security settings". Příp. se pokuste tento problém konzultovat s prodejcem vaší TV nebo s autorizovaným servisem.
Mohlo by vás také zajímat
Komentáře
0 komentářů
K článku není možné přidávat komentáře.