Registrace je velice snadná a zdarma, nicméně při ní může dojít k drobným potížím. V naprosté většině případů se jedná o problém s registračním e-mailem, tj. s tvarem adresy, případně s validací (potvrzením) této adresy.
Pokud máte problémy se zadáním e-mailové adresy
Pole pro zadání e-mailu je mj. z důvodu zajištění bezpečnosti uživatelské databáze ošetřeno službou kontroly platnosti a úplnosti adresy.
Pokud se vám v registračním formuláři zobrazí některé z následujících upozornění, obsahuje zadaný registrační e-mail nějakou chybu. Zkuste chybu odstranit s pomocí následující nápovědy.
Adresa, která už v našem systému existuje
Prima+ umožňuje s jednou e-mailovou adresou vytvořit vždy jen jeden uživatelský účet.
Pokud registrační formulář zobrazí toto upozornění,
E-mailová adresa … je již registrována. Místo registrace se prosím přihlaste. |
pak tato adresa už byla v minulosti pro registraci účtu na prima+, příp. již na iPrima.cz nebo na jiné službě z online platforem TV Prima, registrována, a tedy na prima+ existuje účet spojený s touto adresou. Namísto registrace tedy adresu použijte pro přihlášení.
Pokud máte nadále potíže s přihlášením na prima+, zkuste problém vyřešit podle tohoto návodu.
Pokud chcete tuto e-mailovou adresu použít pro založení zcela nového účtu, musíte nejdříve původní uživatelský účet na prima+ zrušit. V tomto článku se můžete dočíst, jak v tomto případě postupovat.
Chyba ve tvaru adresy
Pokud formulář vrací některé z následujících upozornění,
Zadaná e-mailová adresa / V zadané e-mailové adrese … … chybí znak @. Prosím doplňte do adresy znak @. … chybí místní část adresy (text před znakem @). Prosím doplňte místní část adresy. … chybí název domény (text za znakem @). Prosím doplňte doménu. … obsahuje vícekrát znak @. Prosím odstraňte nadbytečné znaky. … obsahuje znaky, které nejsou součástí platné e-mailové adresy. Prosím odstraňte neplatné znaky. … obsahuje dvakrát zkratku domény .com. Prosím odstraňte nadbytečnou zkratku. … obsahuje má chybu ve zkratce domény. Prosím odstraňte chybu. … je buď příliš krátká, nebo příliš dlouhá. … obsahuje několik překlepů. Prosím odstraňte chyby v adrese. … obsahuje tečku na konci. Prosím odstraňte tečku z konce adresy. … obsahuje dvojí tečku v názvu domény. Prosím odstraňte tečku z názvu domény. … obsahuje tečku bezprostředně za znakem @. Prosím odstraňte tečku za znakem @. … začíná tečkou. Prosím odstraňte tečku na začátku adresy. |
opravte chybu/y ve tvaru adresy podle nápovědy uvedené v upozornění, příp. rovnou využijte pravděpodobně správný tvar adresy, který vám formulář sám automaticky nabízí.
Pamatujte, že některé speciální znaky jako např. symbol “+”, čárka, vykřičník, nebo mezera, nejsou povoleny pro vytváření e-mailových adres.
Adresu nejde použít z bezpečnostních důvodů
Pokud registrační formulář zobrazí některé z těchto upozornění,
Zadaná e-mailová adresa / V zadané e-mailové adrese … … je přidružena k doméně s neaktivními poštovními servery. … se jeví jako podvodná nebo nežádoucí. … nebo doména u této adresy není na iPrima povolena. … je ze služby pro dočasné e-mailové adresy. … porušuje pravidlo specifické pro doménu (např. gmail.com neumožňuje použití podtržítka). … je zařazena na seznamu adres nepřijímajících obchodní sdělení. … je z bezdrátové domény amerického federálního komunikačního úřadu. … nemůže být použitá. O této adrese je známo, že odesílá neoprávněné stížnosti týkající se spamu nebo zneužití. … nemůže být použitá. Nepodařilo se ověřit, zda zadaná adresa přijímá zprávy a je z pohledu registrace bezpečně použitelná … obsahuje hanlivá slova. … je považována za problematickou - může zahrnovat spamové pasti a potenciálně toxické adresy. … náleží firemní roli (např. info@, obchod@, atp.) |
je z bezpečnostních důvodů nutné, abyste použili jinou e-mailovou adresu.
Výše uvedená omezení jsou nastavena z důvodu ochrany vašeho uživatelského účtu a/nebo z důvodu zabezpečení služby prima+ jako takové. Nepodporujeme používání adres, které např.
- bývají často zneužívány pro nekalé praktiky na internetu,
- jejichž tvar napovídá, že se může jednat o podvodnou adresu (např. “sjobs@apple.com”),
- jsou dočasné a vy k ní zanedlouho ztratíte přístup,
- jejichž tvar v části před znakem @ odpovídá firemní roli, a tedy adresa není osobní,
- jsou ověřitelně nefunkční (nepřijímají zprávy) nebo neexistující,
- náleží k doméně vyhrazené americkým federálním komunikačním úřadem, na než nesmíme posílat e-mailové zprávy, atp.
Pokud se vám nedaří dokončit registraci
V případě, že máte potíže s ověřením vaší e-mailové adresy, kterou jste zadali do registračního formuláře, zkuste problém vyřešit pomocí následujících kroků.
Platnost odkazu vypršela
Odkazu pro aktivaci účtu v e-mailu má omezenou platnost - lze jej použít jen jednou. Pokud se vám na prima+ zobrazuje upozornění, že se váš účet nepodařilo aktivovat z důvodu neplatnosti odkazu, je třeba vygenerovat nový aktivační odkaz.
- Jděte na stránku E-mail mi nepřišel,
- Vyplňte svou registrační e-mailovou adresu, pokud už není vyplněná, a potvrďte tlačítkem “Poslat znovu”,
- Přejděte do své e-mailové schránky a zobrazte nejnovější zprávu, jejímž odesílatelem je “Registrace prima+”,
- Kliknutím na tlačítko "Aktivovat účet" v e-mailu bude registrace dokončena.
E-mail mi nepřišel
Pokud e-mail s instrukcemi pro aktivaci účtu ve své schránce nemůžete najít ani po delší době, zkuste postupovat podle těchto kroků:
- Podívejte se do dalších složek ve své e-mailové schránce, jako je Spam a Nevyžádaná pošta nebo Reklamní pošta (v závislosti na vašem poskytovateli e-mailu) a zkontrolujte všechny filtry, které máte nastavené pro automatické zpracování příchozí pošty.
- Pokud jste e-mail nenašli v jiných složkách, zkuste do seznamu kontaktů přidat adresu "registrace@tv.iprima.cz" Poté postupujte stejně, jako v případě vypršení platnosti odkazu.
- Pokud jste e-mail stále neobdrželi, mohlo dojít ke zpoždění u vašeho poskytovatele e-mailových služeb. Počkejte několik hodin a potom se znova podívejte do příchozí pošty.