Pokud se vám nedaří přihlásit k vašemu účtu prima+, můžete zkusit problém vyřešit s pomocí následujících postupů.
Pokud se vám při přihlašování zobrazí chybové hlášení
Pokud se vám zobrazí hlášení Neplatné přihlašovací údaje, je zadaný přihlašovací e-mail a/nebo heslo chybné. Pokuste se zadat správné přihlašovací údaje.
Pokud jste své heslo zapomněli, bude třeba, abyste si vytvořili nové heslo. Více o resetování hesla k účtu prima+ se můžete dočíst v tomto článku.
Pokud se nemůžete přihlásit na žádném zařízení
Zkuste se do účtu prima+ přihlásit na jiném zařízení.
Pokud se nemůžete přihlásit na žádném zařízení, možná si budete muset aktualizovat účet. Tyto články by vám mohly pomoct:
- Ztratil/a jsem heslo ke svém účtu prima+
- Ztratil/a jsem e-mail ke svém účtu prima+
- Při přihlášení mi prima+ hlásí, že účet není aktivní
- Přihlašování přes Facebook nefunguje. Jak mám postupovat?
Pokud se na jednom zařízení můžete přihlásit, ale na jiném ne, přejděte k další možnosti.
Pokud se na jednom zařízení můžete přihlásit, ale na jiném ne
Pokud se ke svému účtu prima+ se stejnou e-mailovou adresou na jednom zařízení můžete přihlásit, ale na jiném ne, může jít o problém s vaším zařízením nebo sítí.
Pokuste se postupovat podle následujícího návodu.
Potíže s přihlášením v HbbTV nebo v aplikaci pro Smart TV
Pokud máte potíže s přihlášením v HbbTV nebo Smart TV aplikaci prima+, následujícími kroky můžete potíže vyřešit.
Zkontrolujte svůj e-mail a heslo
Zkontrolujte, zda e-mail, který jste zadali do přihlašovacího formuláře v televizi, je správný. Pokud ne, zadejte správný e-mail.
Znovu zadejte heslo. Mějte na paměti, že v heslech se rozlišují velká a malá písmena. Mezi velkými a malými písmeny můžete přepínat kliknutím na šipku na obrazovce. Zobrazte heslo kliknutím na Zobrazit heslo a potvrďte, že je správné.
Přihlaste se ke svému účtu prima+ jiným způsobem
Zvolte jednu z dalších možností, jak se přihlásit ke svému účtu prima+ v HbbTV nebo Smart TV aplikaci.
Restartujte TV aplikaci
- Stiskněte na dálkovém ovladači červené tlačítko (barevné multifunkční tlačítko, nikoliv tlačítko pro vypnutí TV)
- Potvrďte ukončení aplikace prima+
- Spusťte znovu aplikaci prima+ a opakujte přihlášení.
Restartujte TV
- Vypněte televizor a odpojte ho na 1 minutu od elektřiny.
- Znovu zapojte TV do elektřiny a zapněte.
- Spusťte znovu aplikaci prima+ a opakujte přihlášení.
Zkontrolujte síťové připojení vaší TV
- Jděte do nastavení vaší TV a najděte nastavení týkající se síťového připojení (dle návodu k vaší TV)
- Zkontrolujte, zda je vaše televize připojená k internetu pomocí pevného kabelového připojení (Ethernet), nebo sítě wi-fi.
Poznámka: pokud to ve vaší domácnosti jde, vždy používejte připojení k síťovému routeru pevným kabelem. |
Zkontrolujte dostupnost připojení k internetu ve vaší domácí síti
- Připojte se k vaší domácí síti, resp. k síťovému routeru, ke kterému je připojena vaše TV, na jiném zařízení (notebook, telefon, herní konzole apod.)
- Zkontrolujte, že je připojení na internet funkční (např. pomocí testu na stránce nettest.cz)
Restartujte domácí síť
- Vypněte TV a pak odpojte modem a router od napájení.
- Po 30 sekundách modem a router znovu zapojte.
- Počkejte 1 minutu a pak zapněte zařízení.
- Spusťte znovu aplikaci prima+ a opakujte přihlášení.
Poznámka: U některých zařízení, modemů a routerů může trvat déle, než se znovu připojí k internetu. |
Obraťte se na poskytovatele připojení k internetu
Obraťte se na poskytovatele připojení k internetu. Ten vám řekne, jestli máte správně nastavený modem/router i jestli správně funguje.
Při přihlašování k vašemu účtu prima+ v prostředí HbbTV může dojít k potížím. Tyto potíže se velice často vztahují k technickým omezením zařízení, na kterém se pokoušíte přihlásit. Nejčastěji se jedná o následující potíže:
Další známé potíže s přihlašováním v HbbTV
Na mé TV (HbbTV) se musím přihlásit pokaždé znova. Co mám dělat?
Některé modely televizí (zejména se jedná o starší modely TV s verzí HbbTV 1.0) nejsou po vypnutí TV nebo dokonce již po vypnutí HbbTV aplikace technicky schopné udržet informaci o přihlášení uživatele do aplikace. Uživatel je tak nucen se přihlásit po každém spuštění aplikace znovu.
Příčinou je to, že u některých televizorů je problém s ukládáním cookies. Máme potvrzeno přímo od výrobce, že se skutečně jedná o chybu televizoru, kdy se po nějaké době televizoru zahltí paměť s cookies.
Možné odstranění problému: zkusit vymazat cache prohlížeče (včetně cookies) v televizoru. Pokud to nepomůže, restartujte TV do továrního nastavení.
Bohužel, v současné době neexistuje jiné řešení, které by tento problém spolehlivě odstranilo.
Poznámka: Podle zkušeností diváků mají i přesto některé "problémové" televize nastavení, kde se dá povolit nebo zakázat ukládání cookies apod., doporučujeme vám prohlédnout menu v TV a hledat nastavení typu "security settings", je možné, že budete u vašeho televizoru úspěšní. |
Přihlášení na mém Set-top-boxu nelze dokončit - zařízení hlásí, že se přihlášení nezdařilo. Co mám dělat?
Toto chování je známo z některých set-top-boxů, které podporují formát HbbTV. Bohužel, s ohledem na SW omezení těchto zařízení (konkrétně chybějící podpora zabezpečené https komunikace) nejsme schopni v současné době tento problém vyřešit na naší straně.
Potíže s přihlášením v aplikaci pro telefon se systémem Android
Pokud máte potíže s přihlášením v mobilní aplikaci prima+ pro telefony Android, následujícími kroky můžete potíže vyřešit.
Zkontrolujte svůj e-mail a heslo
Zkontrolujte, zda e-mail, který jste zadali do přihlašovacího formuláře, je správný. Pokud ne, zadejte správný e-mail.
Znovu zadejte heslo. Připomínáme, že v heslech se rozlišují velká a malá písmena. Zobrazte heslo kliknutím na Zobrazit heslo a potvrďte, že je správné.
Aktualizujte nebo odeberte uložená hesla
V zařízeních je možné ukládat hesla k aplikacím. Jestli se chcete přihlásit do prima+, možná si budete muset aktualizovat nebo odebrat hesla, která máte uložená v zařízení.
Pokud ke správě hesel využíváte Google:
- Přejděte do Nastavení a najděte možnost Správce hesel.
- V seznamu vyberte prima+. Možná budete muset zadat zámek obrazovky.
- Zvolte možnost Odstranit a heslo do prima+ odstraňte nebo vyberte možnost Upravit a heslo aktualizujte.
- Spusťte znovu aplikaci prima+ a opakujte přihlášení.
Pokud používáte Samsung Pass:
- Přejděte do Settings (Nastavení) > Biometrics and security (Biometrika a zabezpečení) > Samsung Pass. Možná budete muset zadat svoje heslo do Samsungu.
- V sekci IDs and passwords (ID a hesla) tapněte na možnost Apps (Aplikace).
- V seznamu vyberte prima+,
- Zvolte Delete a pak znovu Delete, abyste svoji volbu potvrdili.
- Spusťte znovu aplikaci prima+ a opakujte přihlášení.
Vymažte data aplikace prima+
Vymazáním dat aplikace prima+ odstraníte všechna videa stažená do zařízení a budete odhlášeni se ze svého účtu prima+ v aplikaci.
- Stiskněte a podržte ikonu aplikace prima+, pak klepněte na Informace o aplikaci.
- Klepněte na Úložný prostor a mezipaměť > Vymazat úložiště > OK.
- Spusťte znovu aplikaci prima+ a opakujte přihlášení.
Postup vymazání dat aplikace se může u vašeho zařízení lišit. Postup pro vaše zařízení najdete v návodu k zařízení nebo požádejte o pomoc výrobce.
Potíže s přihlášením v aplikaci pro telefon iPhone
Pokud máte potíže s přihlášením v mobilní aplikaci prima+ pro telefony iPhone, následujícími kroky můžete potíže vyřešit.
Zkontrolujte svůj e-mail a heslo
Zkontrolujte, zda e-mail, který jste zadali do přihlašovacího formuláře, je správný. Pokud ne, zadejte správný e-mail.
Znovu zadejte heslo. Připomínáme, že v heslech se rozlišují velká a malá písmena. Zobrazte heslo kliknutím na Zobrazit heslo a potvrďte, že je správné.
Restartujte svůj iPhone
- Stiskněte a podržte boční tlačítko a (případně, podle modelu vašeho telefonu) zároveň jedno z tlačítek hlasitosti, dokud se nezobrazí posuvníky. Přetažením horního posuvníku zařízení zcela vypnete.
- Pokud se posuvníky nezobrazí, stiskněte a podržte tlačítko Uspat/probudit, dokud se neobjeví červený posuvník. Pak za něj potáhněte.
- Po 10 sekundách stiskněte tlačítko Uspat/probudit.
- Až se zařízení znova zapne, spusťte znovu aplikaci prima+ a opakujte přihlášení.
Aktualizujte nebo odeberte uložená hesla
Pokud k ukládání hesel používáte klíčenku iCloud, možná budete muset aktualizovat nebo odebrat svoje heslo do prima+. Přejděte na stránku podpory Apple, kde se dozvíte, jak aktualizovat nebo odebrat uložená hesla.
Potíže s přihlášením ve webovém prohlížeči
Pokud máte potíže s přihlášením na webu prima+ (primaplus.cz), následujícími kroky můžete potíže vyřešit.
Zkontrolujte svůj e-mail a heslo
Zkontrolujte, zda e-mail, který jste zadali do přihlašovacího formuláře, je správný. Pokud ne, zadejte správný e-mail.
Znovu zadejte heslo. Mějte na paměti, že v heslech se rozlišují velká a malá písmena. Zobrazte heslo kliknutím na Zobrazit heslo a potvrďte, že je správné.
Aktualizujte webový prohlížeč
Přejděte na článek Prohlížeče podporované prima+ a aktualizujte si prohlížeč nebo získejte jiný podle návodu v tomto článku.
Zapněte soubory cookie v prohlížeči
Postup pro Windows
Níže uvedené postupy se mohou lišit podle vaší aktuální verze prohlížeče.
Chrome
- V pravém horním rohu prohlížeče Chrome vyberte Menu a pak Nastavení.
- Z menu na levé straně vyberte Ochrana soukromí a zabezpečení.
- Vyberte Soubory cookie a jiná data webů.
- Ujistěte se, že je deaktivovaná možnost Při ukončení Chromu vymazat soubory cookie a data webů, příp. Smazat soubory cookies a data webů, když zavřete všechna okna.
- Vraťte se na stránku primaplus.cz a opakujte přihlášení.
Edge (Windows 10)
- V okně Microsoft Edge vyberte Další (...) > Nastavení > Oprávnění pro soubory cookies a weby > Spravovat a odstraňovat soubory cookie a data z webů > aktivovat Povolit webům ukládat a číst data souborů cookie (doporučeno).
- Posuňte se dolů k části Soubory cookie a vyberte Neblokovat soubory cookie.
- Vraťte se na stránku primaplus.cz a opakujte přihlášení.
Firefox
- V pravém horním rohu vyberte ikonu Menu .
- Vyberte „Nastavení“.
- V levém menu vyberte Soukromí a zabezpečení.
- V položce „Historie prohlížení“ v rozbalovacím menu u „Historie prohlížených stránek“ vyberte „ukládat“.
- Vraťte se na stránku primaplus.cz a opakujte přihlášení.
Opera
- Vyberte Menu v pravém horním rohu svého prohlížeče.
- Vyberte Nastavení.
- Sjeďte dolů, dokud neuvidíte Soubory cookie.
- Ujistěte se, že je vybrána možnost Povolit webům ukládat a číst data souborů cookie (doporučuje se).
- Zavřete kartu Nastavení a svoje nová nastavení uložte.
- Vraťte se na stránku primaplus.cz a opakujte přihlášení.
Postup pro Mac
Níže uvedené postupy se mohou lišit podle vaší aktuální verze prohlížeče.
Safari
- V nabídce Safari vyberte Předvolby.
- Vyberte Soukromí.
- V sekci Cookies a data stránek se ujistěte, že je deaktivována možnost Zablokovat všechna cookies.
- Zavřete Preference a uložte nové nastavení soukromí.
- Vraťte se na stránku primaplus.cz a opakujte přihlášení.
Chrome
- V pravém horním rohu prohlížeče vyberte Menu a pak Nastavení.
- Z menu na levé straně vyberte Ochrana soukromí a zabezpečení.
- Vyberte Soubory cookie a jiná data webů.
- Ujistěte se, že je deaktivovaná možnost Smazat soubory cookies a data webů, když zavřete všechna okna.
- Vraťte se na stránku primaplus.cz a opakujte přihlášení.
Firefox
- V nabídce Firefoxu vyberte Možnosti.
- V levém menu vyberte Soukromí a zabezpečení.
- V položce Historie prohlížení v rozbalovacím menu u Historie prohlížených stránek vyberte „Ukládat“.
- Zavřete Preference a uložte nové nastavení soukromí.
- Vraťte se na stránku primaplus.cz a opakujte přihlášení.
Opera
- V nabídce Opery vyberte Nastavení.
- Sjeďte dolů, dokud neuvidíte Soubory cookie.
- Ujistěte se, že jste vybrali možnost Povolit webům ukládat a číst data souborů cookie (doporučeno).
- Zavřete kartu Nastavení a svoje nová nastavení uložte.
- Vraťte se na stránku primaplus.cz a opakujte přihlášení.