Nápověda prima+

Nemůžu se přihlásit k prima+. Jak mám postupovat?

Pokud se vám nedaří přihlásit k vašemu účtu prima+, můžete zkusit problém vyřešit s pomocí následujících postupů.

Pokud se vám při přihlašování zobrazí chybové hlášení

Pokud se vám zobrazí hlášení Neplatné přihlašovací údaje, je zadaný přihlašovací e-mail a/nebo heslo chybné. Pokuste se zadat správné přihlašovací údaje.

Pokud jste své heslo zapomněli, bude třeba, abyste si vytvořili nové heslo. Více o resetování hesla k účtu prima+ se můžete dočíst v tomto článku.

Pokud se nemůžete přihlásit na žádném zařízení

Zkuste se do účtu prima+ přihlásit na jiném zařízení. 

Pokud se nemůžete přihlásit na žádném zařízení, možná si budete muset aktualizovat účet. Tyto články by vám mohly pomoct:

Pokud se na jednom zařízení můžete přihlásit, ale na jiném ne, přejděte k další možnosti.

Pokud se na jednom zařízení můžete přihlásit, ale na jiném ne

Pokud se ke svému účtu prima+ se stejnou e-mailovou adresou na jednom zařízení můžete přihlásit, ale na jiném ne, může jít o problém s vaším zařízením nebo sítí.

Pokuste se postupovat podle následujícího návodu.

Potíže s přihlášením v HbbTV nebo v aplikaci pro Smart TV

Pokud máte potíže s přihlášením v HbbTV nebo Smart TV aplikaci prima+, následujícími kroky můžete potíže vyřešit.

Zkontrolujte svůj e-mail a heslo

Zkontrolujte, zda e-mail, který jste zadali do přihlašovacího formuláře v televizi, je správný. Pokud ne, zadejte správný e-mail.

Znovu zadejte heslo. Mějte na paměti, že v heslech se rozlišují velká a malá písmena. Mezi velkými a malými písmeny můžete přepínat kliknutím na šipku na obrazovce. Zobrazte heslo kliknutím na Zobrazit heslo a potvrďte, že je správné.

Přihlaste se ke svému účtu prima+ jiným způsobem

Zvolte jednu z dalších možností, jak se přihlásit ke svému účtu prima+ v HbbTV nebo Smart TV aplikaci.

Restartujte TV aplikaci

  1. Stiskněte na dálkovém ovladači červené tlačítko (barevné multifunkční tlačítko, nikoliv tlačítko pro vypnutí TV)
  2. Potvrďte ukončení aplikace prima+
  3. Spusťte znovu aplikaci prima+ a opakujte přihlášení.

Restartujte TV

  1. Vypněte televizor a odpojte ho na 1 minutu od elektřiny.
  2. Znovu zapojte TV do elektřiny a zapněte.
  3. Spusťte znovu aplikaci prima+ a opakujte přihlášení.

Zkontrolujte síťové připojení vaší TV

  1. Jděte do nastavení vaší TV a najděte nastavení týkající se síťového připojení (dle návodu k vaší TV)
  2. Zkontrolujte, zda je vaše televize připojená k internetu pomocí pevného kabelového připojení (Ethernet), nebo sítě wi-fi.
Poznámka: pokud to ve vaší domácnosti jde, vždy používejte připojení k síťovému routeru pevným kabelem.

 

Zkontrolujte dostupnost připojení k internetu ve vaší domácí síti

  1. Připojte se k vaší domácí síti, resp. k síťovému routeru, ke kterému je připojena vaše TV, na jiném zařízení (notebook, telefon, herní konzole apod.)
  2. Zkontrolujte, že je připojení na internet funkční (např. pomocí testu na stránce nettest.cz)

Restartujte domácí síť

  1. Vypněte TV a pak odpojte modem a router od napájení.
  2. Po 30 sekundách modem a router znovu zapojte.
  3. Počkejte 1 minutu a pak zapněte zařízení.
  4. Spusťte znovu aplikaci prima+ a opakujte přihlášení.
Poznámka: U některých zařízení, modemů a routerů může trvat déle, než se znovu připojí k internetu.

 

Obraťte se na poskytovatele připojení k internetu

Obraťte se na poskytovatele připojení k internetu. Ten vám řekne, jestli máte správně nastavený modem/router i jestli správně funguje.

Při přihlašování k vašemu účtu prima+ v prostředí HbbTV může dojít k potížím. Tyto potíže se velice často vztahují k technickým omezením zařízení, na kterém se pokoušíte přihlásit. Nejčastěji se jedná o následující potíže:

Další známé potíže s přihlašováním v HbbTV

Na mé TV (HbbTV) se musím přihlásit pokaždé znova. Co mám dělat?

Některé modely televizí (zejména se jedná o starší modely TV s verzí HbbTV 1.0) nejsou po vypnutí TV nebo dokonce již po vypnutí HbbTV aplikace technicky schopné udržet informaci o přihlášení uživatele do aplikace. Uživatel je tak nucen se přihlásit po každém spuštění aplikace znovu.

Příčinou je to, že u některých televizorů je problém s ukládáním cookies. Máme potvrzeno přímo od výrobce, že se skutečně jedná o chybu televizoru, kdy se po nějaké době televizoru zahltí paměť s cookies. 

Možné odstranění problému: zkusit vymazat cache prohlížeče (včetně cookies) v televizoru. Pokud to nepomůže, restartujte TV do továrního nastavení.

Bohužel, v současné době neexistuje jiné řešení, které by tento problém spolehlivě odstranilo.

Poznámka: Podle zkušeností diváků mají i přesto některé "problémové" televize nastavení, kde se dá povolit nebo zakázat ukládání cookies apod., doporučujeme vám prohlédnout menu v TV a hledat nastavení typu "security settings", je možné, že budete u vašeho televizoru úspěšní.

 

Přihlášení na mém Set-top-boxu nelze dokončit - zařízení hlásí, že se přihlášení nezdařilo. Co mám dělat?

Toto chování je známo z některých set-top-boxů, které podporují formát HbbTV. Bohužel, s ohledem na SW omezení těchto zařízení (konkrétně chybějící podpora zabezpečené https komunikace) nejsme schopni v současné době tento problém vyřešit na naší straně.

Potíže s přihlášením v aplikaci pro telefon se systémem Android

Pokud máte potíže s přihlášením v mobilní aplikaci prima+ pro telefony Android, následujícími kroky můžete potíže vyřešit.

Zkontrolujte svůj e-mail a heslo

Zkontrolujte, zda e-mail, který jste zadali do přihlašovacího formuláře, je správný. Pokud ne, zadejte správný e-mail.

Znovu zadejte heslo. Připomínáme, že v heslech se rozlišují velká a malá písmena. Zobrazte heslo kliknutím na Zobrazit heslo a potvrďte, že je správné.

Aktualizujte nebo odeberte uložená hesla

V zařízeních je možné ukládat hesla k aplikacím. Jestli se chcete přihlásit do prima+, možná si budete muset aktualizovat nebo odebrat hesla, která máte uložená v zařízení.

Pokud ke správě hesel využíváte Google:

  1. Přejděte do Nastavení a najděte možnost Správce hesel.
  2. V seznamu vyberte prima+. Možná budete muset zadat zámek obrazovky.
  3. Zvolte možnost Odstranit a heslo do prima+ odstraňte nebo vyberte možnost Upravit a heslo aktualizujte.
  4. Spusťte znovu aplikaci prima+ a opakujte přihlášení.

Pokud používáte Samsung Pass:

  1. Přejděte do Settings (Nastavení) > Biometrics and security (Biometrika a zabezpečení) > Samsung Pass. Možná budete muset zadat svoje heslo do Samsungu.
  2. V sekci IDs and passwords (ID a hesla) tapněte na možnost Apps (Aplikace).
  3. V seznamu vyberte prima+,
  4. Zvolte Delete a pak znovu Delete, abyste svoji volbu potvrdili.
  5. Spusťte znovu aplikaci prima+ a opakujte přihlášení.

Vymažte data aplikace prima+

Vymazáním dat aplikace prima+ odstraníte všechna videa stažená do zařízení a budete odhlášeni se ze svého účtu prima+ v aplikaci.

  1. Stiskněte a podržte ikonu aplikace prima+, pak klepněte na Informace o aplikaci.
  2. Klepněte na Úložný prostor a mezipaměť > Vymazat úložiště > OK.
  3. Spusťte znovu aplikaci prima+ a opakujte přihlášení.

Postup vymazání dat aplikace se může u vašeho zařízení lišit. Postup pro vaše zařízení najdete v návodu k zařízení nebo požádejte o pomoc výrobce.

Potíže s přihlášením v aplikaci pro telefon iPhone

Pokud máte potíže s přihlášením v mobilní aplikaci prima+ pro telefony iPhone, následujícími kroky můžete potíže vyřešit.

Zkontrolujte svůj e-mail a heslo

Zkontrolujte, zda e-mail, který jste zadali do přihlašovacího formuláře, je správný. Pokud ne, zadejte správný e-mail.

Znovu zadejte heslo. Připomínáme, že v heslech se rozlišují velká a malá písmena. Zobrazte heslo kliknutím na Zobrazit heslo a potvrďte, že je správné.

Restartujte svůj iPhone

  1. Stiskněte a podržte boční tlačítko a (případně, podle modelu vašeho telefonu) zároveň jedno z tlačítek hlasitosti, dokud se nezobrazí posuvníky. Přetažením horního posuvníku zařízení zcela vypnete.
    • Pokud se posuvníky nezobrazí, stiskněte a podržte tlačítko Uspat/probudit, dokud se neobjeví červený posuvník. Pak za něj potáhněte.
  2. Po 10 sekundách stiskněte tlačítko Uspat/probudit.
  3. Až se zařízení znova zapne, spusťte znovu aplikaci prima+ a opakujte přihlášení.

Aktualizujte nebo odeberte uložená hesla

Pokud k ukládání hesel používáte klíčenku iCloud, možná budete muset aktualizovat nebo odebrat svoje heslo do prima+. Přejděte na stránku podpory Apple, kde se dozvíte, jak aktualizovat nebo odebrat uložená hesla.

Potíže s přihlášením ve webovém prohlížeči

Pokud máte potíže s přihlášením na webu prima+ (primaplus.cz), následujícími kroky můžete potíže vyřešit.

Zkontrolujte svůj e-mail a heslo

Zkontrolujte, zda e-mail, který jste zadali do přihlašovacího formuláře, je správný. Pokud ne, zadejte správný e-mail.

Znovu zadejte heslo. Mějte na paměti, že v heslech se rozlišují velká a malá písmena. Zobrazte heslo kliknutím na Zobrazit heslo a potvrďte, že je správné.

Aktualizujte webový prohlížeč

Přejděte na článek Prohlížeče podporované prima+ a aktualizujte si prohlížeč nebo získejte jiný podle návodu v tomto článku.

Zapněte soubory cookie v prohlížeči

Postup pro Windows

Níže uvedené postupy se mohou lišit podle vaší aktuální verze prohlížeče.

Chrome

  1. V pravém horním rohu prohlížeče Chrome vyberte Menu a pak Nastavení.
  2. Z menu na levé straně vyberte Ochrana soukromí a zabezpečení.
  3. Vyberte Soubory cookie a jiná data webů.
  4. Ujistěte se, že je deaktivovaná možnost Při ukončení Chromu vymazat soubory cookie a data webů, příp. Smazat soubory cookies a data webů, když zavřete všechna okna.
  5. Vraťte se na stránku primaplus.cz a opakujte přihlášení.

Edge (Windows 10)

  1. V okně Microsoft Edge vyberte Další (...) > Nastavení > Oprávnění pro soubory cookies a weby > Spravovat a odstraňovat soubory cookie a data z webů > aktivovat Povolit webům ukládat a číst data souborů cookie (doporučeno).
  2. Posuňte se dolů k části Soubory cookie a vyberte Neblokovat soubory cookie.
  3. Vraťte se na stránku primaplus.cz a opakujte přihlášení.

Firefox

  1. V pravém horním rohu vyberte ikonu Menu .
  2. Vyberte „Nastavení“.
  3. V levém menu vyberte Soukromí a zabezpečení.
  4. V položce „Historie prohlížení“ v rozbalovacím menu u „Historie prohlížených stránek“ vyberte „ukládat“.
  5. Vraťte se na stránku primaplus.cz a opakujte přihlášení.

Opera

  1. Vyberte Menu v pravém horním rohu svého prohlížeče.
  2. Vyberte Nastavení.
  3. Sjeďte dolů, dokud neuvidíte Soubory cookie.
  4. Ujistěte se, že je vybrána možnost Povolit webům ukládat a číst data souborů cookie (doporučuje se).
  5. Zavřete kartu Nastavení a svoje nová nastavení uložte.
  6. Vraťte se na stránku primaplus.cz a opakujte přihlášení.

Postup pro Mac

Níže uvedené postupy se mohou lišit podle vaší aktuální verze prohlížeče.

Safari

  1. V nabídce Safari vyberte Předvolby.
  2. Vyberte Soukromí.
  3. V sekci Cookies a data stránek se ujistěte, že je deaktivována možnost Zablokovat všechna cookies.
  4. Zavřete Preference a uložte nové nastavení soukromí.
  5. Vraťte se na stránku primaplus.cz a opakujte přihlášení.

Chrome

  1. V pravém horním rohu prohlížeče vyberte Menu a pak Nastavení.
  2. Z menu na levé straně vyberte Ochrana soukromí a zabezpečení.
  3. Vyberte Soubory cookie a jiná data webů.
  4. Ujistěte se, že je deaktivovaná možnost Smazat soubory cookies a data webů, když zavřete všechna okna.
  5. Vraťte se na stránku primaplus.cz a opakujte přihlášení.

Firefox

  1. V nabídce Firefoxu vyberte Možnosti.
  2. V levém menu vyberte Soukromí a zabezpečení.
  3. V položce Historie prohlížení v rozbalovacím menu u Historie prohlížených stránek vyberte „Ukládat“.
  4. Zavřete Preference a uložte nové nastavení soukromí.
  5. Vraťte se na stránku primaplus.cz a opakujte přihlášení.

Opera

  1. V nabídce Opery vyberte Nastavení.
  2. Sjeďte dolů, dokud neuvidíte Soubory cookie.
  3. Ujistěte se, že jste vybrali možnost Povolit webům ukládat a číst data souborů cookie (doporučeno).
  4. Zavřete kartu Nastavení a svoje nová nastavení uložte.
  5. Vraťte se na stránku primaplus.cz a opakujte přihlášení.

Byl pro vás tento článek užitečný?

Počet uživatelů, kteří toto označili za užitečné: 258 z 581

Máte další otázky? Odeslat požadavek