Na webové stránce a v aplikacích prima+ v průběhu jejich používání různým způsobem zpracováváme různé informace (většinou prostřednictvím tzv. cookies), které následně využíváme zejména k poskytování, analýze, správě, zlepšení i přizpůsobení našich služeb a k marketingovým účelům. Dále pak jsou potřebné za účelem zpracování registrace, objednávek a plateb a ke komunikaci s uživateli ohledně technických a dalších témat.
Část těchto informací jsou vaše osobní údaje, přičemž při jejich zpracování postupujeme vždy v souladu s právními předpisy na ochranu osobních údajů, zejména GDPR, a dále v souladu s našimi vnitřními předpisy a zásadami.
Jaké informace sbíráme, jak a proč to provádíme a jak s těmito informacemi nakládáme, si můžete podrobně přečíst v našem Memorandu o zpracování osobních údajů, resp. v článku o tom, jak pracujeme s cookies.
Souhlas se zpracováním údajů - nastavení soukromí
Souhlas, případně změnu rozsahu nebo zrušení souhlasu s nakládáním s těmito informacemi nám poskytujete prostřednictvím tzv. CMP okna (Consent Management Platform).
S tímto prvkem se setkáte zejména při prvním vstupu na web nebo do aplikací prima+, případně také při registraci nového účtu a při přihlášení k vašemu účtu prima+.
V tomto okně si pod tlačítkem Podrobné nastavení můžete ověřit, jaké souhlasy a v jakém rozsahu udělujete. Zde také můžete své volby upravit.
Musím se zpracováním údajů souhlasit?
Rozhodně nemusíte. To, že se vám CMP okno zobrazilo, neznamená, že nám musíte poskytnout svůj souhlas se zpracováním požadovaných údajů. CMP okno poskytujeme povinně proto, abyste mohli vyjádřit svoji volbu, a tou může být souhlas i nesouhlas.
Kliknutím na tlačítko “Podrobné nastavení” otevřete detail, ve kterém můžete odmítnout zpracování dat pro kterýkoliv z uvedených účelů.
Výjimku tvoří tzv. technické cookies, které jsou nezbytné pro správné fungování webových stránek nebo aplikací, pro poskytování našich služeb, případně zajištění bezpečnosti webových stránek a aplikací nebo pro plnění povinností dle právních předpisů (např. povinnost prokázat udělení souhlasu). Tyto technické cookies jsou do vašeho zařízení ukládány i bez souhlasu a jejich ukládání nelze odmítnout prostřednictvím CMP okna. Ukládání technických cookies můžete zablokovat prostřednictvím nastavení internetového prohlížeče, tyto technické cookies však nelze vypnout bez současného zablokování funkce (nebo některých funkcí) webové stránky či aplikace, což může vést k nesprávnému fungování některých komponent, nebo i celé služby.
Už jsem se vyjádřil/a, ale lišta se mi opět zobrazila. Co s tím?
K ukládání vašeho souhlasu jsou využívány takzvané “cookies”. Pokud se vám CMP okno zobrazuje opakovaně, je to pravděpodobně proto, že se potřebná cookie se souhlasem neuložila nebo byla smazána. To může mít několik možných příčin:
- V nastavení svého webového prohlížeče jste zakázali ukládání cookies nebo cross-site tracking,
- Prohlížíte stránku v tzv. “Anonymním módu” prohlížeče,
- Používáte doplněk prohlížeče, který blokuje ukládání cookies nebo je maže (např. adblocky, cookie cleaners a pod.),
- Cookies jste smazali ručně,
- Prohlížíte stránky v jiném prohlížeči nebo na jiném zařízení, než na kterém jste udělili souhlas (vaše volby je možné uložit jenom pro dané zařízení a daný prohlížeč).
Už jsem se vyjádřil/a, ale chtěl/a bych svůj souhlas změnit. Jak na to?
Nejjednodušší způsob, jak upravit své nastavení soukromí, je jít na webovou stránku Účet a v řádku Nastavení soukromí kliknout na tlačítko “Zkontrolovat”. Tím se zobrazí CMP okno a vy můžete ověřit a případně změnit své volby nastavení.
V mobilní aplikaci CMP okno vyvoláte tlačítkem “Zkontrolovat nastavení soukromí”, které najdete v Nastavení aplikace.