Nápověda prima+

Proč musím ukládat stejné zařízení již po několikáté?

K nutnosti opakovaně registrovat stejné zařízení ke svému účtu může dojít z různých důvodů. Pro vyřešení problémů zkuste postupovat podle následujícího návodu.

Zkontrolujte promazávání cookies

Na svém počítači máte nainstalovaný program pro automatické promazávání tzv. cookies z webového prohlížeče. Promazáním cookies může dojít k odhlášení z vašeho uživatelského účtu a také ztrátě informace o zaregistrovaném zařízení.

Možné řešení

Deaktivujte nebo odinstalujte ze svého počítače software pro promazávání cookies z webových prohlížečů

Aktualizace prohlížeče

Na pozadí, tj. aniž byste to postřehl/a, dojde k aktualizaci webového prohlížeče na novou verzi, kterou služba nedokáže identifikovat jako původně registrované zařízení. Chování na mobilních zařízeních a tabletech je v tomto ohledu obdobné.

Možné řešení

V současnosti nemá uspokojivé řešení

TV bez podpory ukládání cookies

Prima+ sledujete v HbbTV aplikaci prima+, ale váš televizor neumí zachovat přihlášení k vašemu uživatelskému účtu. Více v článku Problémy s přihlášením k prima+ účtu v HbbTV

Možné řešení

Pokuste se v nastavení vašeho TV ověřit, zda nemá funkci Povolit / Zakázat ukládání cookies; doporučujeme prohlédnout menu v TV a hledat nastavení typu “Zabezpečení”, “Bezpečnostní nastavení, nebo "Security settings". Příp. se pokuste tento problém konzultovat s prodejcem vaší TV nebo s autorizovaným servisem.

 


Mohlo by vás také zajímat

Byl pro vás tento článek užitečný?

Počet uživatelů, kteří toto označili za užitečné: 310 z 759

Máte další otázky? Odeslat požadavek