K nutnosti opakovaně registrovat stejné zařízení ke svému účtu může dojít z různých důvodů. Pro vyřešení problémů zkuste postupovat podle následujícího návodu.
Zkontrolujte promazávání cookies
Na svém počítači máte nainstalovaný program pro automatické promazávání tzv. cookies z webového prohlížeče. Promazáním cookies může dojít k odhlášení z vašeho uživatelského účtu a také ztrátě informace o zaregistrovaném zařízení.
Možné řešení
Deaktivujte nebo odinstalujte ze svého počítače software pro promazávání cookies z webových prohlížečů
Aktualizace prohlížeče
Na pozadí, tj. aniž byste to postřehl/a, dojde k aktualizaci webového prohlížeče na novou verzi, kterou služba nedokáže identifikovat jako původně registrované zařízení. Chování na mobilních zařízeních a tabletech je v tomto ohledu obdobné.
Možné řešení
V současnosti nemá uspokojivé řešení
TV bez podpory ukládání cookies
Prima+ sledujete v HbbTV aplikaci prima+, ale váš televizor neumí zachovat přihlášení k vašemu uživatelskému účtu. Více v článku Problémy s přihlášením k prima+ účtu v HbbTV
Možné řešení
Pokuste se v nastavení vašeho TV ověřit, zda nemá funkci Povolit / Zakázat ukládání cookies; doporučujeme prohlédnout menu v TV a hledat nastavení typu “Zabezpečení”, “Bezpečnostní nastavení, nebo "Security settings". Příp. se pokuste tento problém konzultovat s prodejcem vaší TV nebo s autorizovaným servisem.
Mohlo by vás také zajímat