Nápověda prima+

Platil/a jsem kartou, jejíž platnost vypršela. Co mám dělat, pokud jsem změnit kartu nestihl/a?

Pokud platnost vaší karty skončila a vy chcete, aby vaše předplatné nebylo přerušeno, je možné kdykoliv zadat novou platební kartu.

Pokud jste nicméně nestačil/a zadat novou kartu a již nastal termín pravidelné platby, pak

  1. V případě, že je vaše předplatné zatím aktivní ve stavu čekající na platbu, zadejte co nejdříve novou platební kartu podle tohoto postupu.
  2. V případě, že už bylo vaše předplatné ukončeno, založte nové předplatné podle tohoto postupu.
Poznámka: Že je vaše předplatné ve stavu čekající na platbu poznáte ve výpisu plateb. Pokud je u poslední platby zobrazena oranžová značka (čekající platba), pak systém čeká na realizaci platby. To znamená, že systém si vyžádal provedení platby, ale z platební brány zatím nepřišla informace o její úspěšném provedení.

 

Byl pro vás tento článek užitečný?

Počet uživatelů, kteří toto označili za užitečné: 22 z 54

Máte další otázky? Odeslat požadavek