Řešení problémů
- Při přehrávání videa problikává obraz. Co s tím můžu dělat?
- Proč musím ukládat stejné zařízení již po několikáté?
- Platil/a jsem kartou, jejíž platnost vypršela. Co mám dělat, pokud jsem změnit kartu nestihl/a?
- Končí mi platnost platební karty. Jak mám postupovat, abych nepřišel/la o předplatné?
- V aplikaci iPrima vidím méně filmů, než mám na počítači, proč?
- Jak mám postupovat, když mi nefunguje přehrávání na mobilu nebo tabletu?
- Co mám dělat v případě přerušení připojení k internetu při přehrávání videa?
- Chci si přehrát video a zobrazí se informace, že nejsem v ČR, ačkoliv já v ČR jsem. Co mám v tomto případě dělat?
- Mám rychlé připojení k internetu, a přesto se mi videa nepřehrávají plynule. Kde je chyba?
- Mám problémy s ovládacími prvky přehrávače. Co mám dělat?