Přeskočit do hlavního obsahu
Přepnout navigační nabídku
Zpět na prima+
Odeslat požadavek
Přihlásit se
Nápověda prima+
Hledat
Nápověda prima+
Řešení problémů
Řešení problémů
Platil/a jsem kartou, jejíž platnost vypršela. Co mám dělat, pokud jsem změnit kartu nestihl/a?
Končí mi platnost platební karty. Jak mám postupovat, abych nepřišel/la o předplatné?
Proč musím ukládat stejné zařízení již po několikáté?
Při přehrávání videa problikává obraz. Co s tím můžu dělat?
V aplikaci prima+ vidím méně filmů, než mám na webu primaplus.cz. Proč?
Jak mám postupovat, když mi nefunguje přehrávání na mobilu nebo tabletu?
Co mám dělat v případě přerušení připojení k internetu při přehrávání videa?
Chci si přehrát video a zobrazí se informace, že nejsem v ČR, ačkoliv já v ČR jsem. Co mám v tomto případě dělat?
Mám rychlé připojení k internetu, a přesto se mi videa nepřehrávají plynule. Kde je chyba?
Mám problémy s ovládacími prvky přehrávače. Co mám dělat?