iPrima nápověda
Odeslat požadavek
Přihlásit se Logo
  1. iPrima nápověda
  2. Řešení problémů

Řešení problémů

Sledovat Nové články Nové články a komentáře
  • Při přehrávání videa problikává obraz. Co s tím můžu dělat?
  • Proč musím ukládat stejné zařízení již po několikáté?
  • Platil/a jsem kartou, jejíž platnost vypršela. Co mám dělat, pokud jsem změnit kartu nestihl/a?
  • Končí mi platnost platební karty. Jak mám postupovat, abych nepřišel/la o předplatné?
  • V aplikaci iPrima vidím méně filmů, než mám na počítači, proč?
  • Jak mám postupovat, když mi nefunguje přehrávání na mobilu nebo tabletu?
  • Co mám dělat v případě přerušení připojení k internetu při přehrávání videa?
  • Chci si přehrát video a zobrazí se informace, že nejsem v ČR, ačkoliv já v ČR jsem. Co mám v tomto případě dělat?
  • Mám rychlé připojení k internetu, a přesto se mi videa nepřehrávají plynule. Kde je chyba?
  • Mám problémy s ovládacími prvky přehrávače. Co mám dělat?
iPrima nápověda
Čeština English (US)