iPrima nápověda
Odeslat požadavek
Přihlásit se Logo
  1. iPrima nápověda
  2. Mobilní aplikace iPrima

Mobilní aplikace iPrima

Sledovat Nové články Nové články a komentáře

Sledujte své oblíbené pořady a filmy z archivu iPrima na mobilu kdekoliv a kdykoliv.

  • Pro která zařízení je aplikace iPrima dostupná?
  • Jaké funkce mi nabízí mobilní aplikace iPrima?
  • Co potřebuji, abych mohl/a používat aplikaci iPrima?
  • Jak funguje a k čemu je dobrá funkce stahování videí do zařízení?
  • Jak můžu využívat mobilní aplikaci ke sledování videí z iPrima na televizi?
  • Jak zruším službu iPrima bez reklam v mobilní aplikaci na telefonech iPhone?
  • Jak aktivovat službu iPrima bez reklam v mobilní aplikaci na telefonech iPhone?
  • Proč má Videopůjčovna v aplikaci v iOS jiné ceny?
  • Jsem přihlášen k internetu, i přesto mi mobilní aplikace hlásí "Není připojení k internetu"
  • Jak se můžu přihlásit do aplikace iPrima?
  • Nemám uživatelský účet iPrima. Je třeba, abych jej měl/a?
  • Jak se můžu zaregistrovat na iPrima v mobilní aplikaci?
  • Nechci využívat mobilní data při přehrávání videa v aplikaci. Jak to zajistím?
  • Můžu v aplikaci přehrát živé kanály TV Prima?
  • Jak zjistím, jestli mám nejnovější verzi aplikace iPrima?
  • V App Store nebo Google Play obchodu nemůžu najít aplikaci iPrima.
  • Mám telefon s “rootovaným” operačním systémem. Bude mi aplikace fungovat?
  • Nedaří se mi propojit telefon se zařízením Chromecast. Co mám dělat?
  • Při přehrávání se nezobrazuje ikona pro odesílání a nelze sledovat videa přes Chromecast
  • Podporovaná zařízení pro propojení TV s aplikací v mobilním telefonu
  • Video se v aplikaci nepřehrává. Co mám dělat?
  • Jak se můžu odhlásit z aplikace?
  • Jaká omezení souvisí s funkcí stahování do zařízení?
iPrima nápověda
Čeština English (US)