Pokud při pokusu o sledování prima+ přes Google Chromecast chybí ikona Odesílání , obvykle to znamená, že je třeba upravit některá nastavení zařízení, ze kterého se pokoušíte vysílat. Chcete-li problém vyřešit, postupujte podle níže uvedených kroků pro odstraňování problémů s propojením se zařízením Chromecast.
Uvedené postupy platí pro mobilní telefony s operačním systémem Android.
Můžete si také přečíst postup jak propojit telefon Android se zařízením Chromecast.
Zkontrolujte, zda je váš Android připojen ke stejné bezdrátové síti wi-fi jako Chromecast
- V telefonu Android otevřete aplikaci Google Home,
- Pokud aplikaci Google Home nemáte, nainstalujte si ji nyní.
- Vyberte kartu Domů v levé dolní části obrazovky,
- Přejděte dolů do části Zařízení a vyhledejte Chromecast,
- Pokud je zde zařízení Chromecast uvedeno, je ve stejné síti jako váš telefon a problém není v připojení zařízení k síti wi-fi
- Pokud Chromecast není uveden, může být připojen k jiné síti, než je váš Android. Na webových stránkách podpory Google najdete pomocné přepínací sítě
- Jakmile je Chromecast ve stejné síti jako váš Android, zkuste prima+ znovu.
Restartujte telefon
- Vypněte telefon Android podržením tlačítka napájení a telefon vypněte,
- opětovným stisknutím tlačítka napájení Android znovu zapněte,
- jakmile se telefon zapne, spusťte aplikaci prima+ a opakujte pokus o připojení přes Chromecast.
Aktualizujte aplikaci Google Home a Google Play Services
- Otevřete Obchod Google Play,
- klepněte na ikonu Menu a poté vyberte Moje aplikace,
- vyberte aplikaci Google Home, pokud je uvedena, a potom klepněte na Aktualizovat,
- vyberte Služby Google Play (Google Play Services), pokud jsou uvedeny, a potom klepněte na Aktualizovat,
- Po aktualizaci obou aplikací spusťte aplikaci prima+ na telefonu a opakujte pokus o připojení přes Chromecast.
Upozorňujeme, že v některých případech bude možná nutné pro dokončení aktualizace aplikací telefon restartovat.
Restartujte zařízení Chromecast
- Odpojte na 15 sekund napájecí zdroj z Chromecastu,
- připojte jej zpět a nechte Chromecast restartovat,
- po opětovném zapnutí Chromecastu spusťte aplikaci prima+ na telefonu a opakujte pokus o připojení přes Chromecast.
Resetujte zařízení Chromecast do továrního nastavení
Některé problémy při používání Chromecast zařízení mohou být vyřešeny resetováním zařízení do továrního nastavení.
Upozornění: reset zařízení do továrního nastavení způsobí, že veškerá vaše data a nastavení Chromecast budou trvale odstraněna. |
Postup, jak provést reset zařízení najdete na stránce podpory Google Chromecast (pouze v anglickém jazyce).
Kontaktujte nápovědu Google
Pokud potíže s přehráváním videa na Chromecast stále přetrvávají, doporučujeme se obrátit na nápovědu Google.