Pokud nemůžete najít aplikaci prima+ ve svém App Storu pro iOS nebo v Obchodě Google Play pro Android, postupujte podle návodu pro váš operační systém dále.
Pro telefony Apple iOS
1. Zkontrolujte, zda máte podporovanou verzi iOS na svém telefonu,
2. Zkontrolujte, zda nemáte aktivované některé omezení dostupnosti aplikací na svém zařízení, např. pomocí funkce rodičovského dohledu, nebo zvláštních aplikací pro omezení používání zařízení.
Pro telefony Android
1. Zkontrolujte, zda máte podporovanou verzi Android na svém telefonu,
2. Vypněte nebo upravte nastavení rodičovského zámku
Pokud váš rodičovský zámek omezuje stahování aplikací, nemusí být aplikace prima+ v Obchodu Google Play viditelná.
Nastavení rodičovského zámku v Obchodu Google Play:
i. Otevřete aplikaci Obchod Play
ii. Vyberte ikonu Menu
iii. Vyberte možnost Nastavení
iv. V nabídce Kontrola uživatelů vyberte možnost Rodičovský zámek
- Pokud je Rodičovský zámek zapnutý, vypněte ho pomocí přepínače. Možná budete muset zadat PIN
- Pokud je Rodičovský zámek vypnutý, pokračujte dalšími kroky.
(Pokud pro rodičovský zámek používáte samostatnou aplikaci od jiného vývojáře, je možné, že ji bude potřeba také vypnout.)
Zkuste znovu najít aplikaci prima+. Až aplikaci nainstalujete, můžete rodičovský zámek vrátit do původního nastavení.
3. Vymažte data z mezipaměti Obchodu Play
Otevřete Nastavení aplikace,
Vyberte Aplikace a upozornění,
Vyberte Zobrazit všechny aplikace, vyberte aplikaci Obchod Google Play,
Vyberte možnost Úložiště,
Vyberte Vymazat mezipaměť,
Vyberte Vymazat data nebo Vymazat úložiště,
Přejděte do Obchod Google Play a pokuste se znovu najít aplikaci prima+.