Nápověda prima+

Prima+ píše, že moje zařízení není podporované. Co s tím?

S ohledem na množství různých zařízení a prohlížečů, které jsou v současnosti na trhu dostupné, nejsme schopni garantovat dostupnost prima+ na všech zařízeních a ve všech prohlížečích. Seznam nejčastěji používaných podporovaných zařízeních najdete v tomto článku.

Pokud na monitoru či obrazovce vidíte zprávu "Váš prohlížeč nebo zařízení není podporováno", znamená to, že naše systémy zjistily, že vaše zařízení není mezi podporovanými. To znamená, že se jedná o webový prohlížeč, nebo zařízení, u kterého nejsme schopni:

  • poskytovat službu prima+ vůbec nebo bez vad, výpadků, jiných technických problémů a se všemi funkcemi,
  • poskytovat zákaznickou podporu v případě jakýchkoliv potíží při používání prima+.

Doporučený postup

Pokud narazíte na tuto informaci, pak nejdříve zkontrolujte, zda je vaše zařízení, na kterém prima+ pouštíte, uvedeno mezi podporovanými zařízeními.

Pokud není, použijte jiné zařízení, které prima+ podporuje.

Pokud je, a přesto se vám tato informace zobrazuje, prosím, kontaktujte naši zákaznickou podporu.

Byl pro vás tento článek užitečný?

Počet uživatelů, kteří toto označili za užitečné: 1127 z 2378

Máte další otázky? Odeslat požadavek