Provoz služby iPrima.cz na všech podporovaných zařízeních jsme ukončili k datu 8. 2. 2023 s tím, že aktuální nabídku pořadů a filmů a většinu funkcionalit nyní poskytujeme v rámci zcela nové generace videotéky skupiny Prima pod značkou prima+.
Se službou iPrima.cz byly zrušeny i související služby, včetně služby předplatného iPrima bez reklam, příp. starší verze předplatného Prima PLAY Premium.
Pokud jste měli v době ukončení služby iPrima.cz aktivní předplatné, v následujících odstavcích se dočtěte, co to pro vás znamená.
Pokud jste předplatné hradili pomocí SMS
Pokud jste měli aktivní předplatné iPrima bez reklam v ceně 59 Kč / měsíc, nebo Prima PLAY Premium v ceně 49 Kč / měsíc hrazené pomocí platební služby premium SMS, pak na vašem účtu došlo k následujícím změnám:
- K 8. 2. 2023 bylo ukončeno automatické obnovování vašeho stávajícího předplatného a v závislosti na vašem předplatném období vaše původní předplatné expirovalo v den odpovídající následující pravidelné platbě.
- Ke konci vašeho předplaceného období odešleme na vaši registrační e-mailovou adresu zprávu se slevovým kupónem pro aktivaci nového tarifu prima+ PREMIUM v ceně 89 Kč / měsíc, tedy s trvalou slevou 40 % oproti běžné ceně tarifu.
Kód na tomto kupónu lze uplatnit kdykoliv po 8. 2. 2023 na stránce Kupón prima+.
Poznámka: Sleva je platná do zrušení předplatného. Poznámka: Předplatné prima+ PREMIUM lze při použití slevového kupónu hradit pouze platební kartou, nebo pomocí PayPal. Poznámka: Pokud jste e-mailovou zprávu se slevovým kuponem neobdrželi ke konci vašeho předplaceného období, je možné, že zpráva uvízla ve složce pro nevyžádanou poštou. Prosím, zkontrolujte složky pro nevyžádanou poštu, nebo se obraťte na naši zákaznickou podporu. |
Pokud jste předplatné hradili pomocí platební karty, nebo účtem PayPal
V případě, že jste předplatné hradili platební kartou přes systém GoPay, nebo účtem PayPal, v následujících odstavcích se dočtete, jaké změny nastaly na vašem účtu.
Pokud jste měli měsíční předplatné
Pokud jste měli aktivní předplatné iPrima bez reklam v ceně 89 Kč / měsíc
Pokud jste měli aktivní předplatné iPrima bez reklam v ceně 89 Kč / měsíc hrazené pomocí platební karty přes systém GoPay, nebo pomocí účtu PayPal, pak na vašem účtu došlo k následujícím změnám:
- K 8. 2. 2023 bylo vaše stávajícího předplatné iPrima bez reklam automaticky převedeno na nový tarif prima+ PREMIUM v původní ceně 89 Kč / měsíc.
- Vaše nové předplatné v tarifu prima+ PREMIUM bude nadále automaticky obnovováno v pravidelném termínu původního předplatného s trvalou slevou 40 %, dokud své předplatné nezrušíte.
Poznámka: Sleva je platná do zrušení předplatného. |
Pokud jste měli aktivní předplatné iPrima bez reklam v ceně 59 Kč / měsíc, nebo Prima Play Premium v ceně 49 Kč / měsíc
Pokud jste měli aktivní předplatné iPrima bez reklam v ceně 59 Kč / měsíc, nebo Prima PLAY Premium v ceně 49 Kč / měsíc hrazené pomocí platební karty přes systém GoPay, nebo pomocí účtu PayPal, pak na vašem účtu došlo k následujícím změnám:
- K 8. 2. 2023 bylo ukončeno automatické obnovování vašeho stávajícího předplatného a v závislosti na vašem předplatném období vaše původní předplatné expirovalo (příp. bude expirovat) v den odpovídající následující pravidelné platbě.
- Ke konci vašeho předplaceného období odešleme na vaši registrační e-mailovou adresu zprávu se slevovým kupónem pro aktivaci nového tarifu prima+ PREMIUM v ceně 89 Kč / měsíc, tedy s trvalou slevou 40 % oproti běžné ceně tarifu.
Kód na tomto kupónu lze uplatnit kdykoliv po 8. 2. 2023 na stránce Kupón prima+.
Poznámka: Sleva je platná do zrušení předplatného. Poznámka: Předplatné prima+ PREMIUM lze při použití slevového kupónu hradit pouze platební kartou, nebo pomocí PayPal. Poznámka: Pokud jste e-mailovou zprávu se slevovým kuponem neobdrželi ke konci vašeho předplaceného období, je možné, že zpráva uvízla ve složce pro nevyžádanou poštou. Prosím, zkontrolujte složky pro nevyžádanou poštu, nebo se obraťte na naši zákaznickou podporu. |
Pokud jste měli dlouhodobé předplatné na 6, nebo 12 měsíců
Pokud jste měli aktivní předplatné iPrima bez reklam v ceně 299 Kč / 6 měsíců, nebo iPrima bez reklam v ceně 549 Kč / 12 měsíců, nebo Prima PLAY Premium v ceně 249 Kč / 6 měsíců, nebo Prima PLAY Premium v ceně 449 Kč / 12 měsíců hrazené pomocí platební karty přes systém GoPay, nebo pomocí účtu PayPal, pak na vašem účtu došlo k následujícím změnám:
- K 8. 2. 20232 bylo ukončeno automatické obnovování vašeho stávajícího předplatného a v závislosti na vašem předplatném období vaše původní předplatné expirovalo (příp. bude expirovat) v den odpovídající následující pravidelné platbě.
- Ke konci vašeho předplaceného období odešleme na vaši registrační e-mailovou adresu zprávu se slevovým kupónem pro aktivaci nového tarifu prima+ PREMIUM v ceně 89 Kč / měsíc, tedy s trvalou slevou 40 % oproti běžné ceně tarifu.
Kód na tomto kupónu lze uplatnit kdykoliv po 8. 2. 2023 na stránce Kupón prima+.
Poznámka: Sleva je platná do zrušení předplatného. Poznámka: Předplatné prima+ PREMIUM lze při použití slevového kupónu hradit pouze platební kartou, nebo pomocí PayPal. Poznámka: Pokud jste e-mailovou zprávu se slevovým kuponem neobdrželi ke konci vašeho předplaceného období, je možné, že zpráva uvízla ve složce pro nevyžádanou poštou. Prosím, zkontrolujte složky pro nevyžádanou poštu, nebo se obraťte na naši zákaznickou podporu. |
Pokud jste předplatné hradili prostřednictvím Apple App Store
V případě, že jste doposud předplatné hradili prostřednictvím Apple v mobilní aplikaci iPrima, v následujících odstavcích se dočtete, jaké změny nastaly na vašem účtu.
Pokud jste měli měsíční předplatné
Pokud jste měli aktivní předplatné iPrima bez reklam v ceně 89 Kč / měsíc
Pokud jste měli aktivní předplatné iPrima bez reklam v ceně 89 Kč / měsíc hrazené prostřednictvím Apple, pak na vašem účtu došlo k následujícím změnám:
- K 8. 2. 2023 bylo vaše stávajícího předplatné iPrima bez reklam automaticky převedeno na nový tarif prima+ PREMIUM v původní ceně 89 Kč / měsíc.
- Vaše nové předplatné v tarifu prima+ PREMIUM bude nadále automaticky obnovováno v pravidelném termínu původního předplatného s trvalou slevou 40 %, dokud své předplatné nezrušíte.
Poznámka: Sleva je platná do zrušení předplatného. |
Pokud jste měli aktivní předplatné iPrima bez reklam v ceně 59 Kč / měsíc
Pokud jste měli aktivní předplatné iPrima bez reklam v ceně 59 Kč / měsíc hrazené prostřednictvím Apple, pak na vašem účtu došlo k následujícím změnám:
- K 8. 2. 2023 bylo vaše stávajícího předplatné iPrima bez reklam automaticky převedeno na nový tarif prima+ PREMIUM v původní ceně 89 Kč / měsíc.
- Zároveň by vám měl přijít od Apple e-mail se zprávou, že se mění cena předplatného z 59 Kč na 89 Kč / měsíc.
- Pokud s touto změnou budete souhlasit, bude vaše předplatné (už jako tarif prima+ PREMIUM) nadále pokračovat bez přerušení s trvalou slevou s trvalou slevou 40 % oproti standardní ceně tarifu.
- Pokud se změnou ceny souhlasit nebudete, bude vaše předplatné ukončeno a vyexpiruje k datu příští pravidelné platby.
Poznámka: Sleva je platná do zrušení předplatného. |
Pokud jste měli dlouhodobé předplatné na 6, nebo 12 měsíců
Pokud jste měli aktivní předplatné iPrima bez reklam v ceně 299 Kč / 6 měsíců, nebo iPrima bez reklam v ceně 549 Kč / 12 měsíců hrazené prostřednictvím Apple, pak na vašem účtu došlo k následujícím změnám:
- K 8. 2. 20232 bylo ukončeno automatické obnovování vašeho stávajícího předplatného a v závislosti na vašem předplatném období vaše původní předplatné expirovalo (příp. bude expirovat) v den odpovídající následující pravidelné platbě.
- Ke konci vašeho předplaceného období odešleme na vaši registrační e-mailovou adresu zprávu se slevovým kupónem pro aktivaci nového tarifu prima+ PREMIUM v ceně 89 Kč / měsíc, tedy s trvalou slevou 40 % oproti běžné ceně tarifu.
Kód na tomto kupónu lze uplatnit kdykoliv po 8. 2. 2023 na stránce Kupón prima+.
Poznámka: Sleva je platná do zrušení předplatného. Poznámka: Předplatné prima+ PREMIUM lze při použití slevového kupónu hradit pouze platební kartou, nebo pomocí PayPal. Poznámka: Pokud jste e-mailovou zprávu se slevovým kuponem neobdrželi ke konci vašeho předplaceného období, je možné, že zpráva uvízla ve složce pro nevyžádanou poštou. Prosím, zkontrolujte složky pro nevyžádanou poštu, nebo se obraťte na naši zákaznickou podporu. |