Nápověda prima+

Předplacené kupóny vs aktivní předplatné prima+

Pokud jste získali či zakoupili předplacený kupón na službu prima+ PREMIUM, avšak již pod svým uživatelským účtem na našich webových stránkách máte aktivní předplatné prima+, rádi bychom vás upozornili na to, jak se bude předplatné chovat po aktivaci kupónu:

  • Aktivní předplatné Prima+ LIGHT

Pokud momentálně vlastníte aktivní předplatné prima+ LIGHT, aktivací předplaceného kupónu dojde k okamžitému upgradu vaší služby na prima+ PREMIUM.

Pokud po aktivaci kupónu zůstává část nevyčerpaného období z předplatného prima+ LIGHT, nemusíte se obávat, nepřijdete o něj – tento čas bude automaticky přenesen a dočerpán po vypršení platnosti kupónu. Vaše zábava tak nebude nijak přerušena a budete moci neomezeně využívat obsah prima+.

  • Aktivní předplatné Prima+ PREMIUM

Pokud již využíváte předplatné prima+ PREMIUM, proces aktivace předplaceného kupónu bude probíhat trochu jinak.

Přístup k obsahu prima+ PREMIUM prostřednictvím předplaceného kupónu bude zahájen až po zkonzumování všech naplánovaných předplacených voucherů nebo již započatých subskripcí aktivních pod uživatelským účtem. 

V případě, že bylo předplatné pod uživatelským účtem aktivováno pomocí slevového kupónu, po dočerpání předplaceného období aktivního předplatného, avšak ještě před započetím následující rekurence, dojde k aktivaci předplaceného kupónu.  

Pokud jste byl již v minulosti předplatitelem služeb iPrima bez reklam a po spuštění služby prima+ toto předplatné automaticky přešlo do balíčku PREMIUM, po uplatnění předplaceného kupónu dojde automaticky k jeho přednostnímu uplatnění a po ukončení k dočerpání služeb jako v případě prima+ LIGHT.   

  • Obnovení opakovaných plateb

Je důležité si uvědomit, že po ukončení platnosti předplaceného kupónu se vaše prima+ předplatné vrátí do stavu, jaký mělo před aktivací kupónu, pokud máte tedy aktivní předplatné s pravidelnými opakujícími se platbami, služba se automaticky obnoví, pokud v meziobdobí nedojde z vaší strany k její deaktivaci (např. i expirací platební karty) a zrušení rekurencí.  

 

Všechny výše uvedené informace jsou obecným popisem situace, nicméně pokud budete potřebovat prověřit konkrétní situaci týkající se vašeho uživatelského účtu, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou podporu. Jsme tu pro vás! Kontaktovat nás můžete na podpora@iprima.cz nebo prostřednictvím kontaktního formuláře.

 

Byl pro vás tento článek užitečný?

Počet uživatelů, kteří toto označili za užitečné: 6 z 14

Máte další otázky? Odeslat požadavek