Při přihlašování k vašemu iPrima účtu v prostředí HbbTV může dojít k potížím. Tyto potíže se velice často vztahují k technickým omezením zařízení, na kterém se pokoušíte přihlásit. Nejčastěji se jedná o následující potíže:
Na mé TV (HbbTV) se musím přihlásit pokaždé znova. Co mám dělat?
Některé modely televizí (zejména se jedná o starší modely TV s verzí HbbTV 1.0) nejsou po vypnutí TV nebo dokonce již po vypnutí HbbTV aplikace technicky schopné udržet informaci o přihlášení uživatele do aplikace a uživatel je nucen se přihlásit po každém spuštění aplikace znovu.
U některých televizorů je problém s ukládáním cookies. Máme potvrzeno od přímo od výrobce, že se skutečně jedná o chybu televizoru, kdy se po nějaké době televizoru zahltí paměť s cookies.
Možné odstranění problému: zkusit vymazat cache prohlížeče (včetně cookies) v televizoru. Pokud to nepomůže, restartovat TV do továrního nastavení.
Bohužel, v současné době nemáme jiné řešení, které by tento problém spolehlivě odstranilo.
Poznámka: Podle zkušeností diváků mají i přesto některé "problémové" televize nastavení, kde se dá povolit nebo zakázat ukládání cookies apod., doporučujeme prohlédnout menu v TV a hledat nastavení typu "security settings", je možné, že budete u vašeho televizoru úspěšní. |
Přihlášení na mém Set-top-boxu nelze dokončit - zařízení hlásí, že se přihlášení nezdařilo. Co mám dělat?
Toto chování je známo z některých set-top-boxů, které podporují formát HbbTV. Bohužel, s ohledem na SW omezení (konkrétně chybějící podpora zabezpečené https komunikace) těchto zařízení nejsme schopni v současné době tento problém vyřešit na naší straně.