V tomto článku se dočtete:
Při platbě pomocí SMS
Pokud nastaly potíže při platbě pomocí SMS, ověřte:
- Zda jste správně zadal/a své telefonní číslo v platebním formuláři
- Zda na svém telefonním čísle máte povoleny Premium SMS.
Omezení pro platby pomocí Premium SMS se týká nejčastěji zákazníků s předplacenými SIM kartami a firemních zákazníků.
Ověření nastavení služby provedete u svého operátora buď online na webu operátora, nebo na linkách péče o zákazníky jednotlivých operátorů.
Pokud jste si jistý/á, že je vše v pořádku, a platba ani po delší době není provedena, kontaktujte naši zákaznickou podporu.
Při jiných potížích s platbou
V případě jakýchkoliv potíží s platbou ve Videopůjčovně, prosím kontaktujte naši zákaznickou podporu.
Komentáře
0 komentářů
K článku není možné přidávat komentáře.