K tomu, abyste mohl/a začít používat mobilní aplikaci iPrima, jsou zapotřebí tři základní věci:
1. Nainstalovaná aplikace iPrima ve vašem mobilním telefonu Android nebo Apple
Zkontrolujte si, zda máte telefon s podporovaným operačním systémem.
Pokud uživatelský účet iPrima nemáte, bude potřeba si ho vytvořit. Návod na jeho vytvoření naleznete zde.
3. Kvalitní připojení k Internetu
Pro přehrávání videa vždy doporučujeme připojení k internetu pomocí kvalitní a stabilní sítě wi-fi. Videa v aplikaci je možné streamovat i při připojení pomocí mobilních dat (při současném povolení této možnosti v nastavení aplikace). Tuto variantu ale nedoporučujeme, neboť objem dat přenesených při přehrávání videí může být opravdu velký a může dojít k velmi rychlému vypotřebování dostupné datové kapacity. Dokonce i v případech, kdy váš telefonní operátor nabízí neomezený datový tarif, nemusí se to vztahovat na služby přehrávání filmů a hudby.
Komentáře
0 komentářů
K článku není možné přidávat komentáře.