Při komprimaci všech titulů do potřebných kvalit pro veškerá zařízení může dojít ke krátké časové prodlevě, než se daný titul objeví na vašem zařízení. Pokud vám delší dobu chybí konkrétní titul, napište nám prosím přes Kontaktní formulář a hned to napravíme.
Články v tomto oddílu
- Platil/a jsem kartou, jejíž platnost vypršela. Co mám dělat, pokud jsem změnit kartu nestihl/a?
- Končí mi platnost platební karty. Jak mám postupovat, abych nepřišel/la o předplatné?
- V aplikaci iPrima vidím méně filmů, než mám na počítači, proč?
- Jak mám postupovat, když mi nefunguje přehrávání na mobilu nebo tabletu?
- Co mám dělat v případě přerušení připojení k internetu při přehrávání videa?
- Chci si přehrát video a zobrazí se informace, že nejsem v ČR, ačkoliv já v ČR jsem. Co mám v tomto případě dělat?
- Mám rychlé připojení k internetu, a přesto se mi videa nepřehrávají plynule. Kde je chyba?
- Mám problémy s ovládacími prvky přehrávače. Co mám dělat?
Komentáře
0 komentářů
K článku není možné přidávat komentáře.